2009. augusztus 27., csütörtök

Döglődik a Sonar blogom

Tagadhtatlan, hogy több mint 2 hónapja nem írtam ide. Pedig lehetett volna. Leírhattam volna hogyan lehet beállítani a Sonart úgy hogy a hangsávok ne késsenek egymáshoz képest, mert azon már túl vagyok. Majd le is fogom írni hamarosan. De bármilyen hihetetlen, még mindig buherálom a film hangsávját. Tegnap vettem egy viszonylag használhatóbb computerhangszórót. 40W-os Genius aktív cucc, szar, nem visszahallgatásra való, de a korábbinál sokkal jobb (mert az hibás is volt már). Szóval örülve az új hangszórónak újrakevertem a hangsávokat. Új hangszín, nagyobb kompresszió került a masterre. Ettől függetlenül ami legjobban zavar, hogy a Sonarban sokkal jobban szól mint a lejátszóban, majd a youtube-re feltöltés után tovább romlik a helyzet. Kásásodik, változik a hangszín, romlik minden paramétere.

Ettől függetlenül mostmár így marad.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése